سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

عکس

1392/11/20 23:56
نویسنده : مامي مينا
820 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک خوشگل من

 این روزا خیلی ناز تر از قبل شده

یه کلماتی رو میگه مثلا میپرسم هاپو چی میگه اونم

میگه هاپ هاپ یا گربه میگه میوو میوو که البته بیشتر شبیه گفتن میناست.وقتی

تعویضت میکنم خودت پمپرزتو بر میداری و میبری میندازی تو سطل تعویضت و تو راه کلی اه اه میکنی

 

 niniweblog.com      niniweblog.com       niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

دوستت دارم.

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محیا
24 آبان 92 17:55
salam azizam che pesare nazi dari khoda negahesh dare hezar sale beshi azizam
مامي مينا
پاسخ
ممنونم. مرسي كه به ما سر ميزنيد
مامانِ حنـــــــا
22 آذر 92 2:13
ای جون دلم . عزیزم . چ پسر نازی داری ... گلم ممکنه آدرس دقیق فروشگاه های سنایی رو ب من بدی . چون من خیلی تهران رو بلد نیستم
مامي مينا
پاسخ
ممنونم كه بما سر زدي گلم. چشم الان ادرس ميدم
مامان امیرعلی
25 آذر 92 8:56
سلام مینا خوبی؟ خیلی وقته ازت خبری نیست انشاا... که همه چیز خوبه. سام خوشگل ما چطوره؟ آدرس وبلاگ امیرعلی رو عوض کردم اگه خواستی لینکی که دادی رو عوض کن بوس بوس http://amiralich.niniweblog.com
مامي مينا
پاسخ
سلام دوستم. ممنون ما خوبيم. باشه عوض كردم مرسي ،، بوس براي تو و پسر نازت
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
14 دی 92 12:41
الهی خیلی نازه این پسره ه ه ه
مامي مينا
پاسخ
مرسي شما لطف داريد عزيزم
الهام مامان علیرضا
2 بهمن 92 17:31
وااااااااااای این پهلوون و باش ایشالا که همیشه تنت سالم باشه پسرم
مامي مينا
پاسخ
ممنونم دوسته با محبتم.