سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

یلدا 92

1392/11/20 23:58
نویسنده : مامي مينا
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

سامی جونم امسال دومین یلدای زندگیتو سپری میکنی.

پارسال که خیلی کوچیک بودی و مدام گریه میکردی .

من و بابایی اصلا نفهمیدیم چطوری شب تموم شد.اخر هم مجبور شدیم ببریمت بیرون با ماشین یه دور بزنی و بخوابی.

اما امسال از گریه خبری نبود.

 بر عکس

 گل سرسبد مجلس تو بودی.

مثل همیشه...

niniweblog.com

این هم یه سفره نا تمام و یه پسرک شکمو

 

بابایی از ذوقش تند تند ازت عکس میگرفت

 

 

دوستت دارم شیطونکم.

 

totalgifs.com love gif gif novo20.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان سام
3 دی 92 4:28
قربونت برم جیییییییییییییگر یلدات مبارک سام قشنگم
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم. يلدا شما هم مبارك
مامي ژوان
3 دی 92 23:57
اي جان چه خوشمزه داره انار مي خوره، يلداتون مبارك مينا جون سامي نازنينم هميشه شاد و خندون باشي....
مامي مينا
پاسخ
مرسي گلم. شما هم همچنين
مامان آندیا
5 دی 92 19:18
وای وای این پسر قشنگ زینت شب یلداتون بوده دیگه قربونش برم من انقدر آقاست
مامي مينا
پاسخ
مرسي خاله جووونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 دی 92 5:53
سلام دوست عزیز تو وب گردی با وبت اشنا شدم خیلی پسر ماهی داری خدا برات حفظش کنه به منم سر بزن
مامي مينا
پاسخ
ممنون كه به ما سر زدي گلم. حتما سر ميزنم
مامان ایلیا
7 دی 92 15:02
ای جونم چه ناز داره میخوره.قربونت برم من.عزیز دلم
مامي مينا
پاسخ
مرسي گلم
زهره جون
14 دی 92 12:21
یلداتون مبارک . خوشکل من نوش جونت خوراکیهای خوشمزه
مامان امیرعباس وارغوان ( دوقلوها)
14 دی 92 12:22
سلام ممنون که به ما سر زدید .سخته ولی خدا توانش داده .لباس بچه ها رو خودم دوختم .با دومتر ساتن و نیم متر تور و یه کمی نوار و قیتون
مامي مينا
پاسخ
واااي خيلي هنرمندي. خيلي دوختش تميز بود. افرين. ممنونم كه به ما سر زديد. من لينكتون ميكنم.
مامان امیرعباس وارغوان ( دوقلوها)
14 دی 92 12:23
گل پسر شما هم خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامي مينا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان ندا
17 دی 92 20:11
عزیزم مثل عکست خوردنی شدی
مامي مينا
پاسخ
مرسي دوستم.
اسپاترا
18 دی 92 18:46
عزیزم چقدر تو بامزه ای یلداتون هم مبارک باشه مامان مهربون وبلاگتون بسیار زیباست با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید
مامي مينا
پاسخ
ممنونم گلم. حتما سر ميزنم
اسپاترا
19 دی 92 13:44
مینا جون خصوصی رو چک کن
مامان روشا
26 دی 92 15:47
سلام گلم شما با افتخار لینک شدید.خوشحال میشم ما رو هم لینک کنید.ممنونم
مامي مينا
پاسخ
ممنونم دوستم. شما هم لينك شديد. بووس براي روشا نازنازي
مامان صدرا
28 دی 92 22:37
سلام م دوست عزیز وب شما را در حال وبگری پیدا کردم واقعا پسر ناز وخوشگلی دارید خوشحال میشم به وب پسرم بیای واسمشو لینک کنی . صدرا عشق ماماونفس بابا
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم.
زهره مامي ژوان
30 دی 92 17:18
مينا جون فردا قرار داريم با بچه ها اگه بتوني بياي خوشحال مي شيم... قرارمون شد فردا سه شنبه ساعت ٥تا٧ عصر، كيدز كلاب باشگاه انقلاب خيابان سئول خيابان نمايشگاه، از درب شمالي باشگاه انقلاب بايد وارد شيد، موقع ورود به مجموعه بگيد مي خوايد بريد كيدز كلاب ، كارت عضويت نمي خوان ولي بايد يه كارت شناسايي پيششون بذاريد. ورود آقايون ممنوعه، مي تونيم مانتو و روسري مونو در بياريم. دو ساعت ٢٥٠٠٠ تومن.
ی مامان منتظر
2 بهمن 92 13:21
سلام دوس جون ممنون از وقتی که گذاشتی و نظرت تو پرسش و پاسخ ایشالا سرفرصت بازم اینجا میام
مامي مينا
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم. اميدوارم باز به ما سر بزني گلم.
الهام مامان علیرضا
2 بهمن 92 17:23
فدای سام خوشگله مشخصه یلدا خیلی خوش گذشته مخصوصاً به آقا سامِ ما که شده نقل مجلس نوش جونت عزیزم
مامي مينا
پاسخ
اره واقعاً. ممنونم عزيزم
مامان مبینا
4 بهمن 92 12:51
سلام سام کوچولو چه قدر نازی به منم سر بزنید
مینا
9 اردیبهشت 93 12:58
عجب مامان با سلیقه ایییی همه ی مینا ها این طوری ان؟
مامي مينا
پاسخ
ممنون گلم. اره واقعاًً. خخخخخ نوشابه وا ميكنيم واسه خودمونااااا