سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

آب بازی

1392/2/22 21:08
نویسنده : مامي مينا
1,940 بازدید
اشتراک گذاری

                              Sendscraps     

عسل مامان

چند ماهه وقتی که میبرمت حمام دیگه از گریه و جیغ و داد

خبری نیست.در عوض عاشق آب بازی و دست و پا زدن

توی اب شدی.اوایل که کوچیکتر بودی یکی از بزرگترین مشکلات من

حمام بردن تو بود چون خیلی از اب بدت میامد و همش گریه میکردی

و شبیه نی نی کوآلا به من میچسیدی.

اما حالا که بزرگ تر شدی عاقل تر رفتار میکنی.

امروز بردمت حمام .

وقتی میشستمت کلی خوشحال بودی ،البته به جز اون قسمتی که سرتو شستم و گریه کردی.اما در کل با آب میونه خوبی داری.

کلی با اسباب بازی هات بازی کردی..

میخواستی آب رو بگیری اما نمیشد،تو هم عصبانی میشدی.اینجا هم کمی آب پاشید به صورتت.

کلی آب خوردی زبان

و وقتی میخواستی توی وان چهار دست و پا راه بری و نشد،،گریه کردی

و من مجبور شدم بیارمت بیرون.البته تو پشیمون شدی و گریه میکردی.میخواستی برگردی تو اب ولی من ترسیدم که سردت بشه و سرما بخوری  امیدوارم که این اب بازی تو یه روز گرم بهاری بهت خوش گذشته باشه.   

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
24 اردیبهشت 92 0:41
ای جانم حسابی آب بازی کردی خاله
مامان سلما
10 خرداد 92 22:09
عافیت باشه عسل .... مینا جون یکی از عکسا سانسور نشده از دستت در رفته ! سامی آبروت رفت خاله