سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

سام ناقلا

1392/2/15 21:09
نویسنده : مامي مينا
556 بازدید
اشتراک گذاری

سام عزیزم            1

این روزها خیلی شیطون شدی.من همش دنبالتم اما واقعا یه جاهایی

کم میارم از بس که انرژی داری قربونت برم

همش میترسم یه جای خطرناک بری یا دست به چیزایی بزنی که به خودت اسیب برسونی.

بابایی هم خیلی نگرانته خیلی بیشتر از من.همش میگه به این دست نزن....به اون دست نزن.    niniweblog.com

همش مثل جوجه کوچولوها دنبالمی و هرجا میرم تو هم میای    niniweblog.com

وقتی که مشغول انجام کارام هستم تو هم یه جوری خودتو سر گرم میکنی

      niniweblog.com

مثلا با این هندونه   niniweblog.com

 

اینم از کشو دمکش ها و دستمال های من که حسابی به همشون ریختی

حرفم که بزنم سریع ناراحت میشی...     niniweblog.com

امروز صبح                   niniweblog.com 

دیدم صدات نمیاد. وقتی اومدم تو اتاقم دیدم که یه گوشه نشستی و در جعبه روبان های منو باز کردی و همرو ریختی رو زمین

یه چیزی هم تو دستت بود که داشتی با دقت لیسش بزنی تا بفهمی چیه

میدونی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه  تکه از یه مهر شکسته!!     niniweblog.com

 

اخه من به تو چی بگم عشقم niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی آرتین
16 اردیبهشت 92 14:02
وای خدا عکسای این جیگر طلا رومیبینم کلی انرژی میگیرم


مرسی گلم شما لطف دارید
مونا مامان کیان
16 اردیبهشت 92 16:40
عزیزدلمممممممممم خیلی ملوسی خیلی ماهی خیلی شیطونی . همیشه سالم باشی و خندون دوستت دارم پسرخوشگلم


مرسي دوست خوبم.
الهام مامان علیرضا
16 اردیبهشت 92 19:33
ای جان پسر گلم
خوب سامی جون هندونه میخواسته دیگه
شیطنت هاش مدل شیطنت های علیرضاست.
من با اجازتون شما رو لینک می کنم.


خوشحال ميشم عزيزم. حتماً