سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

رویال ایسینگ

1393/3/4 18:14
نویسنده : مامي مينا
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز  من نه اشپز  نه قنادم و نه ادعایی دارم  نه وبلاگم مخصوص اشپزیه.این عکسها رو هم گذاشتم چون اولین تجربه بیسکوییتمه و هم اینکه تو پرسش و پاسخ سوال کرده بودم و به دوستانم قول داده بودم بعد از پخت عکسهاشو بذارم.

niniweblog.com

بیسکوییت کوکیز با روکش رویال ایسینگ

niniweblog.com

 

بیسکوییت تولد پسرم

niniweblog.com

 

با دستور شف طیبه

 

کره 100 گرم

تخم مرغ 1

شکر 3.4 لیوان

وانیل 1.8 قچ

نمک ........بیکینگ پودر...... 1.8 قچ

ادرد 1 لیوان

 

کره به دمای محیط برسه.کره شکر وانیل خوب هم میزنیم.من تو غذاساز ریختم.ا مین.

تخم مرغ و باز یه مین هم میزنیم.

ارد نمک بیکینگ پودر رو با هم الک میکنیم.

بعد قالب میزنیم و ده تا بیست مین تو فر میره. دورش طلایی شد کافیه.180 درجه.

niniweblog.com

برای رویال ایسینگ هم یک سفیده تخم مرغ و نصف لیوان پودر شکر و وانیل و ابلیمو برای براقیتش اضافه میشه.پودر قند زیاد و کم روی خشک شدن رویالمون اثر میذاره و اگر خیلی گم باشه اصلا خشک نمیشه.رجوع به وبلاگ شف طیبه...............

بعد توی ظرفهای جدا بریزید و با خلال دندان رنگ اضافه کنید.درون کاغذ روعنی بربزید و شروع به طراحی کنید.

نوش جان

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

مامان جونم(سوگند من)
7 اردیبهشت 93 0:38
چه خوشگل و صد البته حتما خوشمزه مینا جون خودت درست کردی دستورش و برام میفرستی
مامي مينا
پاسخ
مرسي عزيزم. به زودي تو وبلاگ ميذارم
مامان سام
7 اردیبهشت 93 4:07
به به چه دیزاین قشنگی حتماً خوشمزه هم هستند نوش جون سام خوشگلم
مامان ریحانه
7 اردیبهشت 93 8:21
به به چه خوشمزه... خوب مینا جون طرز پختشو هم میذاشتی دیگه...
مامي مينا
پاسخ
چشم
ماندانا
7 اردیبهشت 93 15:51
چقدر خشگله کدبانو نوش جونتون
فدایی محیا
7 اردیبهشت 93 19:30
چقدر خشگل.معلومه خیلی خشمزستا
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان آیسو وآیسا
10 اردیبهشت 93 15:24
عالیییییییییییییییییییه
الهه مامان سلما
10 اردیبهشت 93 22:51
اوه اوه دهنمون آب افتاد... هرچی تو پختن کیک ها ، مشکلی ندارم، توی پخت بیسکوییت روفوضه ام.... آفرین.... خوشبحال سام وبابایش..
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان منیر(قندعسل مامان و بابا)
11 اردیبهشت 93 13:53
خیلی خوشگلن دلم خواست سام کوچولو تولدت البته ماه قمری مبارک عزیزم امروز اول رجب ایشا... تولد 120 سالگی
مامي مينا
پاسخ
عجب!!!!! چه دقيقي دوستم ممنونم
مامان رها
14 اردیبهشت 93 21:27
به به دلم به تاب تاب افتاد راستى مينا جون به ما رمز تعلق ميگيره خانمى عايا ؟!؟!
مامي مينا
پاسخ
فرستادم گلم
زهره مامي ژوان
16 اردیبهشت 93 2:20
سلام مینا جون، چه کردی!!!! چقدر هوس برانگیزن ایناااااا!!!!! آفرین به تو مامان نمونه، عقد برادر گلت هم خیلی خیلی مبارک باشه... رمز هم اگه دوست داشتی بهم بده... سام خوشگله رو از طرف من خیلی ببوس راستی تو مگه وایبر نداری شماره ات رو بده اگه وایبر داری تو گروه ادت کنیم...
مامي مينا
پاسخ
ممنون زهره جون. ايشون پسر عموي همسرم هستن حتماً عزيزم خوشحال ميشم البته من خيلي وايبري نيستم اما چشم
مریم(مامان کیان)
16 اردیبهشت 93 23:56
سلام مینا جون خوبین سام عزیزم خوبه ؟ دیدم چند روزه تو پرسش و پاسخ نمی بینمت ؟ گفتم حالتون و بپرسم؟
مامي مينا
پاسخ
مرسي مريم جون. شمال بودن تازه رسيدم. حتماً سر ميزنم. در ضمن درگير كارهاي تولد شازده هم هستم
حکیمه نیک بخت
17 اردیبهشت 93 12:44
به به چه خانم باسلیقه ای....عزیزم منم میخوام باهمین روش درست کنم ...طعمش خوب شده بود؟عزیزمشماراضی بودی
مامي مينا
پاسخ
ممنون. دوستم مزه قالبش كره ايه. اگه مشكلي با مزه كره داشته باشي خوشت مياد. همسر و پسر عموش كه عاشقش شده بودن
افسانه مامان هیچکس!
17 اردیبهشت 93 14:54
سلام مینا جون.من تازه با وبت آشنا شدم.خیلی هنرمندی آورین منم میخواستم برای عید بیسکوییت هامو با رویال آیسینگ تزئین کنم ولی دستور خوب پیدا نکردم.میشه بگی چه جوری درستیدی و اینکه چه کار کردی براق بشه! پیشاپیش ممنونم ازت راستی با اجازه لینکت کردم
مامي مينا
پاسخ
ممنون كه به ما سر زديد. راستش اين يه تجربه شخصي بود و ماولين بار بود كه پست اشپزي گذاشتم. حتماً دستورشم ميذارم عزيزم. در مورد براقيتشم كار خاصي نكردم فكر كنم چند قطره ابليمو و زدن خوب سفيده از دلايل اصليش باشه
کتابهای گویا
24 اردیبهشت 93 10:23
نشر فناوران روز - تولید کننده کتاب گویا معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل کتاب گویا (کتاب شنیداری)
الهام مامان علیرضا
25 اردیبهشت 93 12:14
نوش جان من هم مثل بقیۀ دوستان منتظر دستور پختش هستم
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم. والا وبلاگ من اشپزي نيست. اينم اولين تجربم بود. چون تو پرسش و پاسخ از دوستان كمك خواستم گذاشتم كه دوستانم ببينن. اما چشم اصلاح ميشه.
مامان فهیمه
28 اردیبهشت 93 19:03
وایییی چه خوشگلن اینا و البته خوشمزه به نظر میرسنیادمه چند مدت پیشا توی پرسش و پاسخ در موردشون سوال کرده بودی واقعا که عالی شده حتما دستور پختشو واسمون بزار ممنون
مامي مينا
پاسخ
چشم ميذارم
مامان بهار
30 اردیبهشت 93 16:51
سلام ممنونم از جوابی که به سئوالم دادید و بهم آرامش هدیه دادید سپاسگزارم. خیلی مامان باسلیقه ای هستید. تولد قمری سام خوشگل مبارک. ممنون
مامان آندیا
30 اردیبهشت 93 18:34
وای وای ماان هنرمند..چه کردی..به به
زهره جون
31 اردیبهشت 93 15:03
خداقوت کدبانو ..
مامان رها
5 خرداد 93 0:40
سلام به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید ! خوش حال میشم ما رو لینک کنید لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید همیشه به ما سر بزنید و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) باتشکر از شما دوستان گرامی
مامان زهرا
10 خرداد 93 14:02
سلام مینای عزیز .توپرسش وپاسخ خوندم همسرتون حالش خوب نیست . نگران شدم .الهی که بحق این ماه عزیز حالشون خوب بشه . غم ونگرانی ازخونتون دورباشه الهی آمین . همیشه شادوسلامت باشین .
مامي مينا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم.
مریم-مامان آروین
12 خرداد 93 9:04
خیلی قشنگ شد و 100% خوشمزه . وب قشنگ و پسر دوست داشتنی دارین . ایشالاه 120 سال باهم و در کنار هم زندگی خوشی داشته باشین . اگه لایق دوستی میدونین لطفا رمز ......
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم. كاش رمزتونو ميذاشتيد. نميشه نظر بدم
مامان حوریه وبابامیلاد
12 خرداد 93 19:35
چه خوشگل شدن
سپیده
14 خرداد 93 10:40
سلام. خانمی رمز رو ندارم تا تولد رو ثبتش کنم
مامانی
16 خرداد 93 16:22
سلام به به چه پسمل نازی خدا حفظش کنه... با اجازه لینکتون کردم.... به رهای ما هم سر بزنین...
منير
31 خرداد 93 10:23
مينا جون هميشه به شادي باشيد خانم كد بانو
مامي مينا
پاسخ
ممنون
مامان
2 تیر 93 12:25
چه بیسکویت های خوشگلــــــی تولد آقا سام با تاخیر مبارک
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم
ساناز
2 تیر 93 19:08
وای خدا این یکی رو ندیده بودم
مامي مينا
پاسخ
خخخخخ اره ديگه حالا ببين
مامان
3 تیر 93 14:53
خصوصی خانمی
افسانه
7 تیر 93 13:21
میشه منم رمز لطفا
صفورا مامان آوا
8 تیر 93 11:21
عزیییییییییزم چه پسر شیرینی داری خدا حفظش کنه خییییییلی شبیه پسر دختر عمه منه بوووووس بابا چه مامان هنرمندی کیکشم خودت درستی؟ دوست داشتی به منم رمز بده
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم. نه بابا ديگه كيك كه كار من نيست. الان ميذارم برات.
مامان الینا
11 تیر 93 10:08
میز تولد خیلی با سلیقه بود
مامي مينا
پاسخ
ممنون اما شما از كجا ديديد؟؟
مریم طلایی✿
22 تیر 93 10:48
سلام چه بیسکوییت های قشنگی موفق و پیروز باشید
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم.
مامان الینا
23 تیر 93 9:01
پناه بر خدا عکسش رو گذاشتی خو!!!!!!!! به عکس سومی یه نگاهی بنداز بین بیسکوئیت ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامي مينا
پاسخ
بله عزيزم متوجه شدم. توي وبلاگ ساناز جون و كودك من هم هست. ممنونم
مامان فهیمه
1 مرداد 93 15:59
مینا جون من همیشه وب پسری رو دنبال میکردم اما حالا که رمزش عوض شده واست یه پیام گذاشتم اما جوابی ندادی شایدم به دستت نرسیده توی پیوندهات نگاه کن من همون نی نی علی و مامان فهیمه هستم اگه صلاح دیدی رمز دوبارتو واسم بفرست به ما هم سری بزن خوشحال میشیم خانمی
مامي مينا
پاسخ
من فرستادم برات. بازم ميفرستم
سحر
16 شهریور 93 9:42