سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

عروسی علیرضا

1393/11/30 17:36
نویسنده : مامي مينا
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عزیزم

22 بهمن عروسی پسر عموی بابایی

بود و ما هم رفتیم عروسی.

بهتون کلی خوش گذشت و از رقص نوراش خیلی خوشت اومده بود.

تا جایی که همش دنبالشون میکردی و سرت پایین بود.

دستشون درد نکنه عروسیشون خیلی خوب بود و من و شما کلی رقصیدیم البته تو بیشتر...

و در اخر هم شما با عروس و داماد شام خوردی.

این روزها در استانه 33 ماهگی هستی.در صحبت کردن خیلی پیشرفت کردی اما گاهی نیاز به ترجمه من داری.زبان

بابا درگیر کارهای گالریه و زیاد نمیشه تو خونه پیداش کردعینک و من و شما همیشه با هم کلی خوش میگذرونیم.

شنبه 25 بهمن تولد من بود و مامی منو  با یه کیک شکلاتی خوشمزه سورپرایز کرد.

البته کادوهامو زودتر گرفته بودم.

بابام یه مسواک برقی اورال بی محسن یه منو پاد برای عکسبرداری و مامیم

پول با یه پلیور خوشگل...و عزیز هم پنجاه تومن

ممنون از همه.محبت

 و البته همسر عزیزم هم مثل هرسال شرمندم کرد خجالتو یه گوشواره

بسیار شیک برام خرید که تو عروسی گوشم بود.چون تازه گوشمو بعد از 28 سال سوراخ کردم و عاشق گوشواره شدم.

البته برای سالگرد ازدواجمون هم شرمندم کرد که اینجا نمیشه گفت چیه اما چون خودم امکان داره یادم بره بعدها..براش رمز میذادم (یاقوت کبود)عینک

من و شما هم یه کفش و دوتا شال دستباف براش خریدیم که خیلی خوشش اومد.

حالا بریم سراغ عکسها

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم کیک تولد مامان

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فهیمه
1 اسفند 93 0:00
به به آقا سام خوشتیپ دوباره پیداش شد تو وبمون.ماشالا ....
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم
الهه مامان مبین
9 اسفند 93 18:36
سلام به روی ماهت مینا جون همیشه به گردش و عروسی ایشاا.. عروسی شازده خودت نازنین دوستم قربون اون تیپ خوشگلت ____________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم
الهه مامان سلما
12 اسفند 93 9:42
چقد دلمون برای سام تنگ شده بود..هزار ماشالا چقدم داره شبیه باباش میشه..
مامي مينا
پاسخ
ممنون. پسر كو ندارد نشان از پدر!
مامان امیرعلی
20 فروردین 94 11:43
هزار ماشاالله چقدر پسرمون ناز و خوش تیپه بوس بوس
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم. شما لطف داريد
مامان امیرعلی
22 فروردین 94 11:24
هزار ماشاا... چه گل پسری شده این سام خوشگل ما. حتما حتمااسپند براش دود کن
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان
8 خرداد 94 17:55
براتون فرستادم
مامان نی نی
18 مرداد 96 14:21
سلام خانمی خوبی من عکس اسباب بازی های تولوت رو توی وبلاگت دیدم میگم حالا که نی نی گلت بزرگ شده اگه خواستین اسباب بازی های تولو و بقیه اسباب بازی هاش رو بفروشین من خریدارم 09359517770 لطفا به این شماره م توی تلگرام پیام بدید