سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

تفریح پاییز 93

1393/9/9 17:35
نویسنده : مامي مينا
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عزیزم

تا زمانی که هوا خیلی سرد نشده بود تقریبا هر اخر هفته با بابا یا بابا جون میرفتیم گردش.شما هم خیلی استقبال میکردی و کلی خوش به حالت میشد.

niniweblog.com

پارک ساعی یه ظهر جمعه

niniweblog.com

شهربازی کوروش که جدیدا خیلی میریم و شما خیلی خوشت اومده.

 

 

 

niniweblog.com

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

شادی
11 آذر 93 2:19
پسر گل خوشتیییییییییییییییییییییییییپ.بوس واسه خودت و مامی
مامي مينا
پاسخ
ممنون خاله مهربون.
مامانی
11 آذر 93 13:44
شرمنده مینا جوووووووووون رمزتون فرموش شده تقصیر من نیست هاااا آخه دیر به دیر اپ میکنی
مامي مينا
پاسخ
فرستادم عزيزم. خ چك كن
الهه مامان مبین
30 آذر 93 0:19
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یلداتون مبارک دوست عزیزم
مامي مينا
پاسخ
ممنونم دوست عززيززم
مامان مهدیس
3 دی 93 15:41
سلام پسر فوق العاده با نمکی دارین خدا حفظش کنه بچه ها کلا انرژی مثبت هستن دوست داشتین به ما هم سر بزنید
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم. حتما سر ميزنم
زهرا مامان ایلیا جون
5 دی 93 4:59
سلام گلم .خوبی پسری خوبه کجایی خییلی وقته بهم سر نزدی رمزت یادم نیست پستت عالی بود منم خیییلی وقته تو فکر کوروشم ولی نرفتم ..باید حتما برم
مامي مينا
پاسخ
ممنون كه بهمون سر ميزني. يكم سرم شلوغه زياد نميام اينجا. حتما برو بد نيست. مخصوصا بوتيكاش
مامان ملی و کوروش
7 دی 93 9:02
هزار ماشالا به گل پسر زیبا چقدر بزرگ شده مینا جون ببوسش راستی مینا جون شهربازی کوروش دقیقا کجاست اومدم تهران بچه ها ره ببرم؟
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم. تو اتوبان ستاري شماله. اما خيلي اسباب بازيهاش زياد نيستااا. بعدا نياي ببيني بهم غر بزني شوخي كردم. راستي وايبر نمياي؟؟؟
مامان سحر
8 دی 93 0:24
عزیزمممم.موهاشوببین..مامی مینا جون فکرمیکنم قبلا هم براتون پیغام گذاشتم.اگه مایل بودین منم دوست دارم رمزتونو داشته باشمممنون
مامي مينا
پاسخ
ممنون. حتما عزيزم. براتون فرستادم
صفورا مامان آوا
10 دی 93 11:08
اون عکسش با پلیور کرمه عااااااااالیه
مامي مينا
پاسخ
ممنون خاله جون
صفورا مامان آوا
13 دی 93 10:40
پست خصوصیتو الان دیدم فدات شم لطف داری چشات قشنگ دیده اون لباسو آماده نخریدم واسه عروسی خواهرم دوخته بودم دیدم ست لباس آواس تولدم پوشیدمش دبی هم از جای خاصی خرید نمی کنم همین مرکز خریدای معروف که همه میشناسن منم مثل تو دنبال لباسهای خاصم واسه همین هیچ وقت از یه جای خاص خرید نمی کنم هرجایی چیزی به چشمم بخوره که خوشم بیاد میخرم ههههه راستی اگه واسه امیرسام جوون لباس می خواستی یه پیج تو اینستا دیدم به اسم پاپیون فکر کنم لباسای بچگونه داره اما بیشتر عکسای پسرونه میذاره خیلیم لباسا و مخصوصا کلاه و اینای خوشگلی داره ستای پسرونه باحالی داره حالا یه نگاه بنداز پیجشو
مامي مينا
پاسخ
ممنون اما راستش زياد اهل خريد نتي نيستم. چيزايي كه خودم با قيمت خيلي خوب از دبي يا استانبول خريدمو تو نت ديدم خيلي گرون. واسه همين از خريد اينترنتي منصرف شدم. مزون باز بد نيست. چون بخاطر شرايطم زياد دبي ميرم اونجا راحترم خريد كنم.
صفورا مامان آوا
13 دی 93 10:41
راستی یادم رفت بگم من خوشحال میشم از نزدیک ببینمتون
مامي مينا
پاسخ
عزيزم شما لطف داريد بهمون
رونیکا
28 دی 93 11:39
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
♥ایدا♥
29 دی 93 22:25
سلام خاله جونی خدا کوچلوتو واستون نگه داره خیلی نازه قربونش بشم به منم سر بزنید خوش حال میشم بیاد از دلنوشته هام دیدن کنید راستی اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید
زهرا مامان ایلیا جون
14 بهمن 93 1:40
سلام دوست جونی خیلی کم رنگ شدی پست اپ نمیکنی سر نمیزنی !!کجایی فدات . بی زحمت رمزت و دوباره برام بزار
مامي مينا
پاسخ
ممنون كه به ما سر ميزنيد. اره يكم تنبل شدم. در عوض براي تعطيلات عيد با كللللي عكس ميام
زهرا مامان ایلیا جون
15 بهمن 93 0:09
ایشالله
زهرا مامان ایلیا جون
30 بهمن 93 2:30
اپم