سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

ماشین لباسشویی

1392/4/15 0:17
نویسنده : مامي مينا
776 بازدید
اشتراک گذاری

         

جوجه مامان

جدیدا کارای عجیب ولی شیرین زیادی

انجام میدی.یکی از اون کارا اینه که

هرچیزی که دستت بیاد رو توی سطل زباله میندازی

حالا اون چیز میتونه دستمال باشه یا موبایل یا کنترل یا تلفن خونه.

این کارت باعث شده که من هروقت بخوام

 سطل های زباله اتاقهارو خالی کنم،باید همشونو به دقت

 چک کنم که مبادا چیزی توش انداخته باشی و من متوجه نشم.

      

از این که بگذریم چند روز پیش کار جالب دیگری کردی

مسواکت رو توی ماشین لباسشویی میانداختی و درشو میبستی

کمی صبر میکردی..................

بعد در ماشین رو باز میکردی مسواکتو در میاوردی و به دقت نگاه میکردی که تمیز شده یا نه.

بعد دوباره این کارو تکرار میکردی

عزیزم.

  niniweblog.com

اینم شاهکار پسری

    Bears and hearts

 در حال ارتکاب جرم

 

قلمو و قاشق

 

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ملینا و کوروش
19 تیر 92 16:01
سلام دوست عزیزهزار ماشالا چه پسر خوشگلی داری براش اسپند دود کنبا اجازتون لینک شدید.به ما هم سر بزن مامانی


مرسي عزيزم. حتماً سر ميزنم.
نازنین
19 تیر 92 16:13
مرسی که به ما سر زدین. دوتا بوس از طرف منو نیکو به امیرسام عزیزم. من با اجازه لینکتون کردم.
سارا
24 تیر 92 19:14
هههههه چقدر بامزه اي سامي جون كارات خيلي شبيه كاراي سانياره راستي مسواكتم از مال سانياره ! هههه تو هم ستشو از دوبي خريدي؟


مرسي دوستم.
مامام ارسام
30 تیر 92 23:28
سلام نی نی شما هم نازه .زنده باشه
منم با اجازتون شما رو لینک کردم .


مرسي گلم. اميدوارم باز هم شما رو ببينم.