سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

امروز دوشنبه اس

1392/2/14 21:13
نویسنده : مامي مينا
421 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان

امروز برای اولین بار برات گیتار زدم،البته وقتی تو توی دلم بودی هم خیلی برات میزدم.

اما تا حالا وقت نشده بود جلوت گیتار بزنم.البته چون چند وقت کار نکرده بودم یکم یادم رفته بود ولی تو خیلی خوشت امد و منو کلی تشویق کردی  niniweblog.com

شایدم نخواستی دلمو بشکنی.  niniweblog.com

بعدشم خودت کلی باهاش بازی کردی.اما من که رفتم تلفن جواب بدم و امدم دیدم که یکی از سیمش پاره شده،

حالا چه جوری و توسط کی،نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟         niniweblog.com

فدای سرت،خدا رحم کرد که خودت توری نشدی.

اخه ادم از گیتار بالا میره؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

اینجام داری خودت میزنی...   niniweblog.com

 

                          ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کلی شیطونی میکنی و به همه چیز دست میزنی

یا میکنیش تو دهنت.   niniweblog.com

 اخه پسرکم خیییلی تمیزه و به نظافت اتاقش اهمیت میده  niniweblog.com

خوووووب،ماموریت تموم شد.بریم سراغ یه جای دیگه...   niniweblog.com

 

مثلا اشپز خونه ...     niniweblog.com 

بالا رفتن از صندلی      niniweblog.com

 

خیلی دوست دارم پسرکم   niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرزين
16 اردیبهشت 92 20:50
سام تو خيلي جيگيري ميدونستي پسر شيطون

بوس

خدا حفظش كنه گل پسر نازت رو هزار ماشالا


مرسي عزيزم. اميدوارم دوباره اينجا ببينيمتون
ندا ( مامان حلما )
17 اردیبهشت 92 8:13
عزیزمممممممممممممم کاش یه روز دسته من بیوفتی تا حسابی بخورمتتتتتتتتتتتتت و گازت بگیرمممممممممممممممممم ....
قربونه اون لپایه گل افتادت


ههههه واي خاله تو خيلي خشني. پسرم برنزه شده ديگه.
مرسي دوستم.
الهام مامان علیرضا
18 اردیبهشت 92 14:09
آفرین به مامان مینای هنرمند امیر سام خوش به حالت مامان برات گیتار می زنه تو هم تلاش کن میتونی بزنی.
زهره جون
21 اردیبهشت 92 16:48
ای وروجک لپ گلی با گیتار مامان چیکار داری اخه ؟ چقدم مردونه زدی سیمشو پاره کردی