سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

سامی من ناز نازیه

1391/8/17 23:12
نویسنده : مامي مينا
2,819 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

چند وقت پیش زنگ زدم  یه سری کامل از کتابهای استاد منوچهر احترامی را برات اوردند.

من وقتی کوچک بودم کتاباشو داشتم و خاطرات خوبی با شعر هاش دارم.خواستم تو هم این حس خوبو داشته باشی......حس خوب کودکی......

البته من همه کتابارو نداشتم فقط چنتا مثل (( گربه من ناز نازیه...حسنی نگو یه دسته گل و خرس و کوزه عسل)) که از همه بیشتر دوستش داشتم چون پدرم بهم هدیه داده بودش.

همیشه پدرم بهم کتاب هدیه میداد و من رو به خواندن کتاب علاقمند کرد.دوست دارم تو هم مثل من از خوندن کتاب لذت ببری.   niniweblog.com     niniweblog.com      niniweblog.com

niniweblog.com

سام سام من ناز ناریه

همش به فکر بازیه

یه توپ داره قلش میده

میگیره و باز ولش میده

سام سامه من ناز نازیه

همش به فکر بازیه

این همه نی نی قشنگ

ریز و درشت و رنگارنگ

سامی من قشنگتره        niniweblog.com

از همشون زرنگ تره

نه شیطونه نه قلدره

نه تنبله نه پر خوره                                                     niniweblog.com

 

میون همه ی نی نیا

از همشون خوبتره

                                                  niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)