سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

جدیدها

1392/4/12 23:50
نویسنده : مامي مينا
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

سام مامان

این روزا خیلی کارای جدیدی انجام میده.      niniweblog.com

تو این یک ماه گذشته کللللی پیشرفت کرده ..مثلا میدونه که کاربرد تلفن چیه بعد میذارتش روی گوشش و به زبون خودش حرف میزنه،

ازپله ها بالا میره،

یه کلماتی رو بیان میکنه و اهنگشونو میزنه،مثل مامان ،بابا،دایی،عزیزم،بده،مینا،دد

و در کل خیلی هشیار شده  niniweblog.com

 

یکی از بزرگترین  کارهاش راه رفتنه که اونم چند مرحله داشت.

 

 

بالا رفتن از پله

 

 

از پله ها پایین میاد

 

niniweblog.comniniweblog.com

و اولین قدمهای استوار

 

تلفن رو بر میداری و روی گوشت میذاری و الو میگی.

وقتی هم که من میخوام گولت بزنم و niniweblog.com

 

الکی کنترل رو به جای تلفن بهت بدم زودی میفهمی.گاهی هم

دوتاشو میگیری و فرار میکنی! niniweblog.com   niniweblog.com

 

 

     

بلال میخوره  

 

 

   niniweblog.comniniweblog.com

رانندگی میکنه

 

   niniweblog.comniniweblog.com

خییییلی شجاعه

 

           niniweblog.com

بینیشو شناخته

 

            niniweblog.com 

از همه جا رد میشه

 

             niniweblog.com

گلهارو اب میده

 

        

اهنگسازی میکنه!!!      niniweblog.com

 

 

قربونت برم پسر هنرمندم      

                  Mickey Mouse Graphic for Twitter

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مژده (مامان پردیس)
12 تیر 92 11:59
به به چه عکسای خوشگلی، کیف کردم . سام عزیزم انشالله همیشه قدمهایت استوار باشه و در راه خیر گام برداری. بووووووس


مرسي دوستم.
مامان ایناز.ندا
16 تیر 92 10:47
خاله جونی تو همه مراحل زندگیت موفق باشی خاله
خاله جونمن خیلی وقته لینک کردم ولی شما


مرسي خاله جون. منم شما رو تو لينك دوستان گذاشتم كه.
الهام مامان علیرضا
24 تیر 92 10:02
ای جانم این پسر باهوش چقدر شیرینه
مینا جون یه مدت نبودی من مرتب بهت سر می زدم
حالا که یه مدت سر نزده بودم دیدم کلی پست باحال گذاشتی و من ندیدم
به زودی میام و همه رو میخونم



مرسي دوستم. لطف داري.