سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

اولین مسافرت خارجی سام

1392/1/13 20:59
نویسنده : مامي مينا
642 بازدید
اشتراک گذاری

سام من

بالاخره بعد کلی تحقیق در مورد اب و هوا و شرایط پرواز

تصمیم گرفتیم که تو تعطیلات نوروز بریم امارات..

                 

چون هواش توی فروردین مثل اوایل خرداد ماست.نه گرمه نه خنک.

صبح ٢٩ راه میافتیم و ١٤ فروردینم بر میگردیم.تو و من و بابایی به همراه مامانیم و باباییم میریم..

البته با تور نمیریم چون باباییم اعتقادی به این نوع تورها نداره و میدونی که هر

سفری میخواد بره خودش اقدام میکنه.

           

بعدش به این نتیجه رسیدیم که تعطیلاتمون یکم طولانی میشه

 و از اینکه مدت زیادی یه جا بمونیم خسته میشیم .

خلاصه هی پیشنهاد دادیم تا در نهایت تصمیم گرفتیم

روز چهارم عید از دبی بریم برزیل و شهر زیبای ریو دو ژانیرو رو ببینیم.

١٢ فروردین  دوباره برگردیم دبی و ١٤...........برگشت

سیزده بدرم دبی باشیم.

من تمام ترسم از اینه که تو توی پرواز طولانی خسته بشی

 چون حدود ده دوازده ساعت پروازه!!       

               

توی فروردین ریو هوای تابستون شمال و لب دریای ما رو داره.

                       

              

خووووب خوانندگان عزیز

این اخرین پست من در سال ٩١ خواهد بود

وقتی برگشتم کلی حرف و عکس براتون دارم.

امیدوارم که سالی سرشار از سلامتی و خوشی در انتظارتون باشه

به امید دیدار مجدد همتون.

خدا نگهدار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)