سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

چهار دست پا میری؟؟

1391/12/20 23:17
نویسنده : مامي مينا
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم تو الان 9 ماه و ١٦ روز و 13 ساعت

از عمرت میگذره.        niniweblog.com               niniweblog.com                niniweblog.com

 

امروز متوجه یه تغییر بزرگ شدم

تو به طور خیییلی سریعی چهاردست و پا راه میری قبلا خیلی کم میرفتی و زود خسته میشدی

اما امروز که دقت کردم دیدم مسافت زیادی رو طی میکنی!!

البته وسطاش خسته میشی و میشینی                  niniweblog.com

 

و میری سراغ چیزای جالب دورو برت

دوباره راه می افتی             niniweblog.com

 

حالا کجا؟؟ کسی نمی دونه!!

   آفررررررررین پسر زبلم                 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هدیه
21 اسفند 91 23:19
اخه من قورتت بدم تورو با لوپات؟؟؟؟؟؟؟
مامان سلما
26 اسفند 91 12:49
ای قربون ژاکتت برم من خوشتیپ خوردنی


مرسي دوستم. به دست بافتهاي شما كه نميرسهو
مامانی آرتین
14 اردیبهشت 92 13:16
عزیزم من عاشقت شدم.خیلی نانازی

خانمی اگه دوست داشتی همدیگرو لینک کنیم


كاش يه ادرس ميذاشتي گلم.