سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

سام امروز

1391/11/28 23:14
نویسنده : مامي مينا
738 بازدید
اشتراک گذاری

سام عزیزم تا امروز ٨ ماه و ٢٥ روز و ٥ ساعت از عمرت میگذره.

الان ٤ تا دندون بالا داری و ٢ تا پایین.

niniweblog.com

اینم چنتا عکس داغه داغ

از سام خان.

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

 دیشب موقع خواب من یه لحظه حواسم پرت شد و تو که دایم میچرخی از روی تخت افتادی پایین.

خیلی گریه کردی و جیغ زدی     niniweblog.com

انگار داشتی سر من جیغ میزدی که چرا از من قافل شدی؟؟مگه نمیدونی من خیلی زبلم!!!!                            niniweblog.com

منو ببخش پسرکم ماچ    

                    niniweblog.com                                  

از اینکه میبرمت تو اتاقت خیلی لذت میبری اما چون یکم سرده من زیاد نمیبرمت.الان چند روزه که هوا گرمتره

و ما بیشتر میریم اونجا...توام که هر چقدر دوست داری با اسباب بازیات بازی میکنی          

niniweblog.com

منم کیف میکنم.قلب

    niniweblog.com

 

                                   niniweblog.com

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدیه
28 بهمن 91 15:04
خوش مززززززززززززززززززززززززه
سمیرا،مامان آریامهر
28 بهمن 91 21:51
سلام عزیزم آریامهری توی مسابقه ی زیباترین کودک نی نی وبلاگ شرکت کرده و برای برنده شدن به رایتون نیاز داریم http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php اینم آدرسشه ممنون میشم اگه لطف کنید و به کد 509 آریامهر عبداله زاده رای بدین
ahmadreza
30 بهمن 91 21:01
zemne arze tabrik be monasebete valen va tavalodeton khaheshan axaye samsamo vasam mail konid ,, makhsosan bahalasho
خاله منير
5 اسفند 91 14:01
آخ من جيگرتو برم با اون خنده هات خدا تو رو حفظ كنه الهي
زهره جون
6 اسفند 91 11:50
بميرم برات خاله كه اوخ شدي ... مامانتو دعوا كن حسسسسابي ... موهاشم بكش .. گازشم بگير