سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

تولد25 ماهگی

1393/4/10 18:31
نویسنده : مامي مينا
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 پسرک من وارد

25

ماهگی شدی.

این روزها شیطنتت عاقلانه شده.

خیلی شیرین شدی.بابا دیروز برات یه کیک خرید و شما سه بار منو

مجبور کردی شمع هارو روشن کنم و شما فوت کنی.اخه عاشق تولد بازی هستی.

niniweblog.com

niniweblog.com

 

این عکس مربوط میشه به اردیبهشت که داشتیم میرفتیم خونه عمو حسین .تو کوچه ازتون این عکسو گرفتم

niniweblog.com

در حال خوردن بستنی و ماست.دوتا از خوراکی های مورد علاقت

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم چنتا عکس اتفاقی...

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

مامان جونم(سوگند من)
10 تیر 93 21:40
عزیزم 25 ماهگیت مبارک گلم چه بزرگ شدی عزیزم می یام می خورمتا خوشمزه چه برنامه جالبی خوشم اومده البته تو اینترتم یه وب هست که می تونی عکسها رو باهاش مونتاژکنی و مثل طراحی دربیاری عزیزم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس خانم گل خصوصی هم چک کن
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم
ساناز
11 تیر 93 12:07
25 ماهگیت مبارک خوشتیپ کوچولو عکس سه نفرتون هم عالیییییییییی
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان منیر
12 تیر 93 0:31
سلام سام کوچولو 25 ماهگیت مبارک عزیزم
مامي مينا
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان منیر
12 تیر 93 0:31
سلام سام عزیزم 25 ماهگیت مبارک خوشگلم
مامي مينا
پاسخ
ممنون دوستم
الهه مامان سلما
12 تیر 93 2:05
25 ماهگی مبارکهههه...چشم رو هم بزاری مامانی، ۲۵ ساله میشه باید آستینا رو بالا بزنی!!! راستی از شیر و پوشک گرفتیش؟!
مامي مينا
پاسخ
ممنون. شير اره اما پوشك نه
مامانی
13 تیر 93 2:02
25 ماهگیت مبارک عزیزم... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...
مامي مينا
پاسخ
مرسي عزيزم
الهه مامان مبین
14 تیر 93 12:02
سلام دوست عزیزم . ممنونم که به ما سر زدید . با تبادل لینک موافقم گلم . با افتخار لینک شدید عزیز دلم
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزززيزم. باعث خوشحاليمه.
الهه مامان مبین
14 تیر 93 15:45
خصوصی داری عزیزم
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزززززيزم
مامان شازده پاشا
14 تیر 93 17:41
میناجون رمزقبلیم کارنمیکنههههههه  
مامي مينا
پاسخ
الان براون ميفرستم
شادی
15 تیر 93 1:01
سلام مینا جونم. 25ماهگییه سام عزیز مبارک.ماشالله مردی شده.دوستون دارم.
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم
نرگس
15 تیر 93 14:45
سلام..خوبین؟من اتفاقی وبلاگ پسر شمارو پیدا کردم..انشالله زیر سایه شما و باباش صحیح و سالم زندگی کنه..من 5 ماهه باردارم..نی نی هم پسره..از قبل عروسی هم بیمارستان بهمن میرفتم.الانم دکترم خانم بحرینی هست.خواستم بدونم دکترتون کی بوده؟به چه روشی؟راضی بودین؟همه مطالبتون رمز داره اگرم اینارو جایی نوشتین من نتونستم ببینم. ایمیلم خرابه..سایتم ندارم.اما در سایت خانم گل عضو هستم.یا اینجا جوابمو بدید یا اگه اونچا فعالیت دارید اونجا.منتظرم
مامي مينا
پاسخ
عزيزم ممنون كه به وبلاگ پسذم سر زديد. بيمارستان بهمن عااليه دكتر متخصصم خانم زهرا رمضاني بودند كه مطبشون توي زعفرانيه است. اتاق هاي خصوصي بيمارستان بهمن رو بهتون پيشنهاد ميدم. روش زايمانم بيحسي موضعي بود و با مشورت دكتر بيهوشي اين روش رو انتخاب كردم. الانم مشكل خاص يا كمر درد ندارم. من تو سايت خانم گل عضو نيستم عزيزم. اگر سوال ديگه ايي هم داشتيد بپرس من جوابتو ميدم.
الهام مامان علیرضا
15 تیر 93 22:06
فدای سام نازنینم با این عکس های خوشگل ماشاله خیلی آقا شده
مامي مينا
پاسخ
مرسي خاله جوونم
مامان جونم(سوگند من)
17 تیر 93 14:12
سلام مینا جون رمز نمیدی به من راستی برو خصوصی کارت دارم
مامي مينا
پاسخ
الان ميفرستم برات عزيزم. از تذكر به موقعت ممنون
بهار مامانه برسام
17 تیر 93 17:14
سلام دوست عزیز گلم سندروس فوق العاده عالیه و تکمیل ترین مولتی وبنتامینه که در ایران موجود هست؛دوستان میگن ایرانیه در صورتیکه الان تمام محصولات مولتی ویتامین مثل سندروس و سایر محصولات تحت لیسانس هستن و سندروس هم در اصل آمریکایی هست و تحت لیسانس یه شرکت داروسازی معتبر آمریکایی هست گلم مطمئناً سندروس جواب میده به دلیل وجود زینک+روی+کلسیم+و سایر ویتامین ها و آهن و اسید فولیک واقعا برای بدن کودکان عالیه شما هم یکبار بگیری مشتری ثابتش میشی من به خیلی ها تویه نی نی وبلاگ توصیه کردم و همشون تهیه کردن و راضی بودن تویه همین پرسش و پاسخ سرچ کنید میتونید ببینید امیدوارم شما هم این شربت رو تهیه کنی و به نی نی جونت بدی و خیال خودت رو راحت کنی ؛این شربت خیلی خیلی مفید و انقدر ویژگی مثبت داره که واقعا نمیشه ازش صرف نظر کرد امیدوارم تونسته باشم کامل جوابتون رو بدم موفق باشید
بهار مامانه برسام
17 تیر 93 20:57
گلم من اولش یه بار صبح قبل صبحانه 2/5ml بهش میدادم و یه بار ظهر قبل از نهار 2/5ml البته طفلکی پسری صبح رو زیاد دوست نداشت واسه همین با دکترش مشورت کردم و اشون گفتن میشه همون 5ml رو یکبار اونم یک ساعت قبل از ناهار بهش بدم و من از اون به بعد همین کار رو میکنم شما هم با توجه به سن نی نی نازت همون 5mlبدید خوبه و مثل سابق همون یک ساعث قبل از ناهار خدا رو شکر خودتون حسابی وارد هستید عزیز دلم خوشحالم که وقتی که میزارم و اونهمه در مورد یه چیزی توضیح میدم بیهوده نبوده و مامانای گلی مثل شما که به خودشون و نی نی گلشون اهمیت میدن با خوندنش میتونن به یک نتیجه ی مثبت برسن. به خدا من اگه میام و مثلا سندروس رو به سایرین پیشنهاد میکنم و در موردش توضیح میدم نه به خاطر اینکه بگم من خیلی میدونم ...به خدا اصلا چنین نیتی ندارم که اگه نیتم این بود تا الان از کامنت های بد و تهدید آمیزی که میگرفتم خسته میشدم و دیگه به هیچ کس تجربیاتم رو منتقل نمیکردم خدا شاهده من فقط و فقط وظیفه ی خودم میدونم اونچیزی رو که برای خودم میخوام برای سایرین هم بخوام؛مگه نه اینکه این توصیه ی اولیاء خداست....من وقتی خودم پسرم دین و دنیامه و دلم میخواد همه چی بهترین ها رو براش فراهم کنم خوب میدونم مادرای دیگه هم همینطور هستن و واقعا نمیتونم بی تفاوت از کنار مطلبی که در موردش اطلاعاتی دارم و میدونم بهترین گزینه ی انتخابی چیه بگذرم خدا رو شکر که دوستان فهیمی مثل شما دارم که به ادامه ی کارم دلخوش بشم و خدا رو شکر که شما خودت انقدر پیگیری و توجه میکنی که حتی بعد از تهیه ی شربت هم باز بروشورش رو کامل مطالعه کردی و مطمئن شدی از انتخابت گلم انشاالله که همیشه مثل حالا بتونیم برای هم دوستای خوبی باشیم منم شما عزیزم رو لینک کردم و واقعا از آشنای با شما خوشحال شدم روی ماه گل پسرت رو ببوس در ضمن 25ماهگی گل پسرت هم مبارک انشاالله همیشه تنش سالم باشه و همیشه در پناه خدا دور هم شاد و خوش باشید (در ضمن من با همون قاشق پیمانه ای داخل جعبه ی سندروس که مدرج هست به برسام شربت رو میدم)
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم. من هم از اشنايي با شما خيلي خوشحالم
نرگس
18 تیر 93 11:40
ممنون عزیزم که جواب دادی..من از سزارین میترسم..2بار تا حالا بی هوشی کامل رو تجربه کردم..مخصوصا از بی حسی میترسم..از دردای بعدش
مامي مينا
پاسخ
ببين اگه دكترت خوب باشه اصلاً دردي رو احساس نميكني. من فرداي زايمانم رفتم حمام و چسب روشو كندم. اصلاً هم اذيت نشدم. اگر از درداش ميترسيدي اصلاً نبايد باردار ميشدي. بي هوشي كامل روي حافظه تاثير ميذاره و عوارضش خيلي بيشتره. من اصلاً اينو قبول ندارم كه ميگن بي حسي بعدش كمر درد مياره. اين كمر درد به خاطر فشارهاي ناشي از سنگيني بارداري و فشار اوردن روي مهره هاست و نه بي حسي. منوشخصاً هيچ دردي در ناحيه كمر نداشتم و الانم ندارم. عزيزم بيشتر تحقيق كن و بهترين راهو انتخاب كن 
شادی
20 تیر 93 2:49
سلام مینای عزیزم.25 ماهگی گل پسری مبارک.به ما سری نمی زنی؟البته من یکم تو مطلب گذاشتن تنبلم.تولد اقا سام هم خیلی عالی بود فدات شم.به نظرت برای تولد 1سالگی پسرم چه تمی خوبه؟میکی موس خوبه؟
مامي مينا
پاسخ
سلام. ممنونم عزيزم. حتماً سر ميزنم بهت بد نيست ميكي موس رنگين كمانم خوبه. يا وان1
مامان مهراد
21 تیر 93 10:57
گل پسری قند عسلی 25 ماهگیت مبارک عزیزم. مهراد هم عاشق فوت کردن کیکه... انشا اله سالهای سال زیر سایه پر مهر پدر و مادرت موفق و شاد باشی
مامي مينا
پاسخ
ممنونم عزيزم.
مامان امیرعلی
23 تیر 93 1:44
سلام مامانی خوشحال میشم بهمون سر بزنی منتظرم
مامي مينا
پاسخ
ماشالا پسر نازي داريد. خدا حافظش باشه
مامان منیر
25 تیر 93 14:10
سلام عزیزم میشه رمز و برام بفرستی
مامي مينا
پاسخ
فرستادم عزيزم
مامان علی
26 تیر 93 11:34
سلام مینا جون،سام عزیزم چطوره؟خوب منم وجوداینکه عکسهای خودمون ونمیزاریم وفقط عکسهای علی ومیزارم امابا اتفاقات اخیرترجیح دادم رمز بزارم که بعضیا باعکساش نرن وب نزنن!!! شما که به ماسرنمیزنی ولی ماهمیشه بهتون سرزدیم ومیزنیم اومدم رمز وب علی وبزارم دیدم رمزتونم عوض شده، ودرضمن میگم با پوشک گیرون چه کردی و البته وزن گیری سام من ازبدغذایی این بچه کلافه شدم پوشکم که آخرشه،آمارجیش و.....میده ولی میگه پوشکم کن تاعملیات انجام بدم اصلا حاضر نیست بیاد دستشویی! رمزم واست خصوصی میزارم هروقت دوست داشتی بیای داشته باشی سام خوشگله رو ببوس
مامي مينا
پاسخ
از دست اين پسراي تنبل. پوشك كه هيچي هنوز هيچي نميگه اينبار بردمش شمال و بازش گذاشتم اما كارشو ميكرد منم مجبور ميشدم باز پمپرزش كنم .. من براي سام سندروس رو شروع كردم خوب غذا ميخوره.
مامان فهیمه
27 تیر 93 3:08
25ماهگیت مبارک عزیزم وای عاشق اون عکستم که مثل موش بامزه شدی توی خیابون هستی مینا جون دوباره بهم رمز میدی؟
مامي مينا
پاسخ
ممنون عززيززم
مامان عاطفه و بابا رضا
28 تیر 93 3:41
سلام منم رمز میخاااااااااااااااااام تولو خدا
عاطفه
29 تیر 93 17:11
سلام خانمی خدا گل پسرتو حفظ کنه به منم رمز میدی
الهه مامان مبین
2 مرداد 93 19:06
خصوصی بیا عسلم
مامي مينا
پاسخ
عزيزم خصوصيم چيزي نيامده
ساناز
4 مرداد 93 17:13
مینا جون میشه دوباره رمز بدی پیداش نکردم
الهه مامان مبین
5 مرداد 93 12:55
سلام عزیز دلم . رمز پست ها رو برام بذار
مامي مينا
پاسخ
گذاشتم
الهه مامان مبین
5 مرداد 93 12:56
نظرم اومد
مامي مينا
پاسخ
بله عزيزم. اومد.
مامان رادمان جون
10 مرداد 93 1:17
سلام عزیزم 25 ماهگیه سام جون مبارک باشه اگه دوست داشتید به من هم رمز بدید البته رمز قبلی رو داشتم و همیشه به پسر نازتون سر میزدم  
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزن. فرستادم برات رمز رو.
مامانِ بهار
13 مرداد 93 17:07
سلام عزیزم .. پسر کوچولوت 20 روز از دخملی من بزرگ تره ... ماشالله چقدر هم ناز و خوردنیه .. خدا حفظش کنه
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان مینای آرتین
13 مرداد 93 22:08
بیست و پنج ماهگیت مبارک آقا امیر سام...
مامي مينا
پاسخ
ممنون گلم
عاطفه بهرام
17 مرداد 93 1:50
چه گل پسری ماشالا خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید...... اگه میشه به منم رمز بدید
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم
جـ♥ـالـ♥ـبــوخـنـده دار:)ツ(زهرا)
7 شهریور 93 11:16
خخخییییییییییییییییییلییییییییی ناااااااززززه بچت