سيد امير سامسيد امير سام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سام؛ خورشید کوچک ما

سیسمونی نی نی سام

1391/1/3 1:35
نویسنده : مامي مينا
9,614 بازدید
اشتراک گذاری

در ٢٨ فروردین سال ٩١ من برات یه مهمونی سیسمونی گرفتم

که همه خانمهای فامیل دعوت بودند.

تو اون موقع ٧ماهت بود و تو دلم بودی.                     niniweblog.com

 

ناهار خوردیم و همه کلی کادو برات اوردن

    niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

  سرویس خواب چیلک ترک مدل بی بی سافاری  ...فروشي  ست بي بي سافاري مارك چيلك ترك اصل  تخت دومنظوره  دراور شلف كمد دودرب ريلي  پرده اتاق خواب ست، تلفن تماس09122367697..

اسباب بازی های تولو...

 

 

niniweblog.com

   

 niniweblog.com 

    niniweblog.com

سجاده

چنتا از لباسات

کاپشن ها

مایو

niniweblog.com

اسباب بازی

کتاب ها

تیوت و مینی استخر

 

آلبوم عکس

قلک

                niniweblog.com

وسایل بهداشتی

تب سنج گوش و واکی تاکی که مامانی از دبی برات اورده بود

حوله ها

عطر مخصوص کودک

بالشت و پتو ها

وسایل حمام

niniweblog.com

میز صندلی ایکیا

niniweblog.com

 سرویس قاشق چنگال و جای تخم مرغ وی ام اف

سرویس غذا خوری ایکیا

niniweblog.com

کفش ها

niniweblog.com

ساک و کیف

niniweblog.com

تشک بازی

niniweblog.com

ماشین لباسشویی AEG

niniweblog.com

کالسکه ، کریر ، روروئک و صندلی غذا خوری ماکسی کوسی( بی بی کانفورت)

آغوشی و توری

 

niniweblog.com

تابلوهایی که خودم تصویر سازی کردم

niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (8)

آزاده
25 مرداد 92 20:36
سلام عزیزم
این سرویس خواب رو برای نی نی چند خریدی ؟؟ میشه برام ایمیل کنی؟؟؟ ممنون


عزيزم برات ميل كردم. اما بازم ميگم. من زمستان نود اين ست رو حدود چهار تومن خريدم. همه چيزش جدا قيمت خورده. مثلاً ميتوني تخت معمولي بر داري يا كمد دو در يا سه در. فرقي نداره.
من پرده هم خريدم دوتا كه شد دويست تومن.
البته نميدونم الان چنده يا موجودي دارن. اگه از قيمتش با خبر شدي به من هم اطلاع بده.
 
میترا
30 آذر 92 10:24
سلام عزیزم ایشالله که خدا برات نی نی ات رو حفظ کنه و صحیح و سالم باشه گلمممممممممممممممم وسایل هاش خیلی خوشگله و معلومه خودت هم بسیار با سلیقه ای منم نی نی ام پسره قراره اردیبهشت متولد بشه ایشالله که سالم باشه اتاق خوشکلی براش می چینم
مامي مينا
پاسخ
ممنونم گلم. ان شالا كه به سلامت فارغ ميشي
ساناز
8 اسفند 92 18:04
مينا جان در اولين فرصت ميزارم خبرت ميكنم زياديش مشكلي نداره كپي ميكنم
مامي مينا
پاسخ
ممنونم خاله مهربون.
ساناز
10 اسفند 92 16:10
مينا جون گذاشتم .
مامي مينا
پاسخ
ساناز جون يك دنيا ممنونم ازت عزيزم.
مامان آریا
12 اسفند 92 13:11
واای چه خبره... دستتون درد نکنه مامانی چه با ذوق...
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم. نه بابا من كاري نكردم. كار ماميم بود
مامان آریا
12 اسفند 92 13:12
ممنون عزیزم که وقت گذاشتین وجواب دادین راستش منم دنبال یه لباس شیک میگردم واسه عروسی لباس قبلش شلوار جین وپیراهن مردونه سفید با پاپیون بود دلم یه چیز جدیدشیک میخواد که بتونه با کراوات بپوشه
مامي مينا
پاسخ
خوب حالا كه هوا گرم ميشه ميتوني بلوز استين كوتاهوبا كروات بزني براش. فكر كنم خوب شه.
ساناز
21 اسفند 92 23:31
خیلی قشنگ بود و خوش سلیقه. مبارکش باشه
مامي مينا
پاسخ
ممنون عزيزم
کوثر
24 اسفند 92 14:55
چه خوشگل
مامي مينا
پاسخ
ممنون